Top 5 cărți care mi-au plăcut cel mai mult în 2017

Saluut! 2017 aproape s-a terminat, așa că m-am gândit să fac și eu un articol despre cărțile care mi-au făcut anul mai bun.  Așa că...asta e. Top 5 cărți care mi-au plăcut cel mai mult în anul 2017. Enjoy!



1. ”Unul dintre noi minte” de Karen M. McManus

Deși am terminat cartea asta acum puțin timp, cred ca e cea mai bună carte pe care am citit-o pe parcursul anului. E minunată și vi-o recomand cu drag!



2. ”Dacă aș rămâne” de Gayle Forman

Cartea asta am citit-o acum multe luni, dar și în ziua de azi pot spune că e una dintre cele dragi mie. Din punctul meu de vedere este foarte bine scrisă, iar eu una n-am putut s-o las din mână deloc.



3. ”Fangirl” de Rainbow Rowell

Oh, parcă am mai zis într-un articol cât de mult ador cartea asta. Scenele cu Cath și Levi sunt GENIALE!



4. ”Toate acele locuri minunate” de Jennifer Niven

La fel ca la nr. 2, am citit TALM acum foarte mult timp, dar mi-a intrat la suflet, ce pot să spun. :))
Nici acum nu pot să trec peste faptul că Theodore...NU! N-am să dau spoilere, fiindcă mă gândesc că mai e multă lume care n-a citit cartea și chiar nu doresc să fiu eu cea care îi face să nu mai vrea s-o citească pentru că e superbă!




5. ”Slam. Din dragoste pentru Layken” de Colleen Hoover

Șii...am ajuns și la ultima. Inițial îmi cumpărasem Slam fiindcă mi-a amintit de relația dintre Aria&Ezra din Pretty Little Liars, dar s-a dovedit a fi chiar mai faină. Vă recomand s-o citiți, dacă n-ați făcut-o deja!




Acesta a fost TOP-ul, dragilor. Sper că v-a plăcut! Nu uitați să vă abonați la blog și să lăsați un comentariu cu părerea voastră.

La mulți ani! Vă doresc să aveți un an minunat și plin de lectură! Vă iubeesc!

-Iulia

Comentarii

Postări populare