5 REPLICI CARE ENERVEAZĂ IUBITORII DE CĂRȚI

Cred că toți iubitorii de cărți au auzit măcar o dată o replică de genul celor de mai jos. Tocmai de asta m-am gândit să fac postarea asta, pentru că şi eu am auzit replici de astea şi m-au enervat la culme. Enjoy!


1. "Ah, eşti la partea când <<X>> o să moară?"




2. "Nu te-ai plictisit de cartea asta?"





3. "Mai fă şi tu altceva înafară de citit."



4. "Ți-am îndoit din greşeală o pagină din cartea pe care o citeşti."





5. "Te poți opri din citit măcar pentru 2 minute?"





Cam atât cu postarea asta, cred că v-ați enervat deja.
Din câte observ blog-ul ăsta nu mă lasă să scriu mai mult, aşa că o să fac şi partea a 2-a la "5 REPLICI CARE ENERVEAZĂ IUBITORII DE CĂRȚI", pentru că mai am multe replici de spus=))).
Vă mulțumesc dacă ați citit până aici şi nu uitați să lăsați o reacție, un comentariu şi să vă abonați!💕

P.s.: îmi pare rău că nu am mai postat aşa des, doar că am avut treabă, teme etc, şi nici n-am mai apucat să citesc aşa mult. PROMIT CĂ O SĂ MĂ REVANŞEZ!

-Iulia

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare