AI O PASIUNE PENTRU SCRIS?

V-ați gândit vreodată să vă luați o maşină de scris? V-ați gândit vreodată să scrieți? Nu contează ce. O carte, o poezie, chiar şi o compunere.


Ei bine, eu da. Îmi doresc foarte mult o maşină de scris. Ştiu că poți să scrii pe o foaie sau la calculator, dar când ai o maşină de scris, parcă scrii cu adevărat. Sau poate doar eu am părerea asta.
De când am intrat în universul ficțional al cărților mi-am dorit să am o poveste a mea. Mi-am dorit ca eu să decid ce personaj o să moară, între cine şi cine să se înfiripe o poveste de dragoste şi cum să fie finalul potrivit. Am început să scriu la laptop, dar cum laptop-ul meu este stricat mi-a pierit dorința de a continua. Apoi am scris într-o agendă, dar iarăşi nu a fost potrivit pentru mine. Am lăsat baltă treaba cu scrisul pentru o perioada, apoi m-am gândit să-mi fac un blog despre cărți, că doar asta e ceea ce îmi place cel mai mult. Şi uite aşa am făcut blog-ul ăsta. Dar hai să nu intrăm în prea multe detalii că nu despre asta e postarea.🤗
Îmi place foarte mult cum arată o maşină de scris. Are un design minimalist şi decent. Am să las nişte poze mai jos cu maşini de scris super frumoase.





Sper că v-am trezit interesul! 😊
Vă mulțumesc dacă ați citit până aici şi îmi pare rău că postarea nu este prea lungă. Aştept răspunsurile voastre în legătură cu pasiunea pentru scris. Pe data viitoare!💕

P.S.: am hotărât ca în loc să mă mai semnez cu "creatoarea blog-ului Books&Me" să mă semnez de acum cu numele meu.

-Iulia

Comentarii

Postări populare