CARE E LOCUL TĂU PREFERAT DE CITIT?

După cum vedeți din titlu, subiectul postării este locul preferat de citit.


Eu de obicei citesc în pat *când sunt acasă, evident*, dar citesc în multe locuri. De multe ori citesc la şcoală, în pauze sau chiar în orele în care îmi este permis. Citesc şi pe drumul spre şcoală câteodată, şi la baia de la şcoală 😂*pentru că e prea gălăgie în clasă* şi chiar şi în sala de sport când am sport. Sunt multe dăți când sunt chiar disperată să citesc şi fac tot posibilul să fac asta. De exemplu, în perioada Crăciunului aveam beculețe colorate atârnate de perete care făceau foarte multă lumină în cameră şi stăteam noaptea frumos şi citeam pe lumina aia difuză şi mă simțeam chiar bine că puteam să citesc, în sfârşit, liniştită. Sau mai e ceva, care e foarte stupid, dar trebuie să înțelegeți ca sunt disperată😂. Am un încărcător cu led albastru foarte puternic, iar noaptea, când e întuneric, face multă lumină. Presupun că v-ați dat seama deja ce vreau să spun, iar dacă nu, vă explic acum. După cum v-am spus, eram disperată să citesc, aşa că am citit la led-ul de la încărcător. Nu era o lumină bună de citit, dar aşa-i când eşti disperat. Vă las o poză cu el mai jos.

Sau mai sunt dățile când citesc sub pilotă cu o lanternă, pentru că mama mă pune să mă culc devreme. Uitați o poză cu lanterna mea care mă salvează de fiecare dată când vreau să citesc şi e întuneric:



Aşa, destul despre mine. Care este locul vostru preferat de citit? Ați avut şi voi vreo întâmplare amuzantă de genul, pentru că erați disperați/disperate? Povestiți în comentarii, şi nu ezitați să lăsați o reacție, vă rog!💕

-creatoarea blog-ului Books&Me

Comentarii

Postări populare