RECENZIE: "DIVERGENT" DE VERONICA ROTH, PRIMUL VOLUM

Mi.am promis mie că o să încep să fac mai multe recenzii, chiar dacă nu ştiu prea bine să descriu o carte sau să mă exprim. So, here I am! Astăzi fac recenzie la prima carte din minunata serie "Divergent" de Veronica Roth

COPERTA ORIGINALĂ:

COPERTA ECRANIZĂRII:

Titlu original: Divergent
Autor: Veronica Roth
Anul apariției: 2014
Editura:LEDA

Descriere:

Intr-un Chicago distopic, orasul in care traieste Beatrice Prior, societatea este impartita in cinci factiuni, fiecare dintre ele cultivand o anumita virtute: Candoarea (cei sinceri), Abnegatia (cei altruisti), Neinfricarea (cei curajosi), Prietenia (cei pasnici) si Eruditia (cei inteligenti). Beatrice trebuie sa hotarasca daca ramane alaturi de parintii ei sau alege factiunea care considera ca i se potriveste cel mai bine. In cele din urma, alegerea pe care o face va surprinde pe toata lumea, inclusiv pe ea insasi.

In timpul initierii care urmeaza, marcata de o puternica rivalitate, Beatrice isi ia un alt nume, Tris, si se straduieste sa afle cine sunt cu adevarat prietenii ei si, de asemenea, daca o poveste de dragoste cu un baiat uneori fascinant, alteori enervant, isi poate gasi locul in viata pe care ea si-a ales-o. Dar Tris are un secret pe care l-a ascuns de toata lumea deoarece fusese prevenita ca i-ar putea aduce moartea. si, pe masura ce descopera un conflict care ia treptat amploare, amenintand sa destrame societatea aparent perfecta in care traieste, afla ca secretul ei ar putea-o ajuta sa-i salveze pe cei dragi… sau ar putea-o distruge.

Părere personală:

Iubesc cartea asta din toate punctele de vedere! Am devorat-o până la final şi am regretat enorm că s-a terminat *bine că mai sunt încă 2 cărți din serie+antologia*.
M-a atras foarte mult faptul că fiecare pagină din carte e super interesantă. Când citeam mă simțeam de parcă eram şi eu în Chicago şi făceam parte dintr-o facțiune *neînfricare, normal*. A fost ca şi când tot ce a trăit Tris, am trăit şi eu, tot curajul pe care l-a avut, l-am avut şi eu. Practic, am simțit că povestea asta a fost despre mine. M-am integrat.
Am intrat în lumea aia şi nu am mai putut să ies, până în ultima clipă.
Umm, hai să revenim la recenzie=)).
Cum spuneam, cartea este foarte bine scrisă din toooaate punctele de vedere, aşa că dacă tu, cel care citeşti asta acum, nu ai citit-o...... SHAME ON YOU! Trebuie neapărat să mergi la mall şi s-o cumperi, sau să ți-o comanzi de pe net *sunt atâtea site-uri*. Nu vei regreta!

Gata cu recenzia, am făcut-o şi pe asta=)). Este a doua recenzie pe care o fac, şi încă nu ştiu cum să mă exprim sau să descriu o carte. Eh, o să mă învăț eu şi promit că o să revin cu cât mai multe recenzii. Până atunci, rămân la top-urile mele=)).
Vă mulțumesc dacă ați citit până aici şi nu uitați să lăsați o reacție şi un comentariu şi să vă abonați! 💕

-Iulia