SUNT DE ACORD/NU SUNT DE ACORD

M-am gândit să fac o serie de "Sunt de acord/Nu sunt de acord" deoarece vreau să vorbim despre ceva important astăzi şi vreau să ştiu ce părere aveți.
O să vorbim despre cititorii neglijenți şi o să enumăr câteva tipuri. Să începem! 

1. Cititorul care îşi lasă cana de ceai/cafea pe carte.



Mi se pare chiar foarte nasol lucrul ăsta. Dacă e murdar pe fundul cănii? Dacă dai peste ea din greşeală şi se varsă peste biata carte? Ugh, urăsc când cineva este atât de neglijent. 

2. Cititorul care îndoaie colțurile paginii ca să ştie unde a rămas.



Tot ce pot să spun este: OMULE, NU DEGEABA S-AU INVENTAT SEMNELE DE CARTE!!
Iarăşi, mi se pare o prostie să faci asta. Poți să pui o bacnotă sau un ambalaj sau o bucata de foaie/carton SAU ORICE, nu trebuie să strici cartea. 


3. Cititorul care îndoaie toată pagina ca să ştie unde a rămas.



Umm, chiar nu am cuvinte. Se aplică tot ce am spus la nr. 2!

4. Cititorul care RUPE pagina pentru că îi place ce scrie pe pagina respectivă.


Îți poți nota cu uşurința citatul pe o foaie/un carnețel sau chiar mai uşor: FĂ-I O POZĂ! Nu e nevoie să rupi săraca pagină.

5. Cititorul care lipeşte post-it-uri pe paginile cărții.

*mă refer la post-it-uri de genul acesta: 






Da, cred că ați prins ideea. Asta cu post-it-urile nu mi se pare o idee foarte rea sau ceva care ar distruge cartea, dar personal nu folosesc aşa ceva pentru că mi se pare că arată urât să ai toate cărțile pline de post-it-uri. 

Până la urma cred că ar trebui să rămânem la semnele de carte originale pentru că sunt cele mai bune!🤗



Vă mulțumesc dacă ați citit până aici. Lăsați un comentariu sau o reacție dacă v-a plăcut şi mai vreți postări de genul!💕



-Iulia

Comentarii

  1. La nr. 5 mie mi se pare o idee buna daca nu ai la indemana un semn de carte!Nu inteleg cum poti distruge cartea cu un post-it :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. La nr. 5 mie mi se pare o idee buna daca nu ai la indemana un semn de carte!Nu inteleg cum poti distruge cartea cu un post-it :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am mentionat ca nu mi se pare ceva distructiv, dar eu personal nu folosesc=)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare