TOP 5 PERSONAJE FEMININE FAVORITE DIN CĂRȚILE CITITE DE MINE

Îmi place să fac top-uri, nu ştiu dacă ați observat. Top-ul ăsta va fi ceva mai special pentru că îmi este foarte greu să aleg doar 5 personaje din toate cărțile pe care le-am citit.



1. Tris (Beatrice) Prior - Divergent de Veronica Roth

Cine altcineva se putea afla pe locul întâi dacă nu ea?
Îmi place că are mult tupeu şi că are mintea limpede până şi în cele mai grele situații. Ține foarte mult la familia şi prietenii iei şi s-ar sacrifica pentru ei dacă ar fi nevoie. Îi este teamă în multe situații, dar nu lasă asta să fie o slăbiciune pentru ea. Este o luptătoare şi ăsta e motivul pentru care o ador.


2. Violet Markey (UltraViolet Re-Markey-bila)  - Toate acele locuri minunate de Jennifer Niven

Îmi place foarte mult de Violet pentru că, deşi este foarte populară în liceul în care învață, nu îşi ia lumea în cap, ca să zic aşa. Chiar nu ştiu ce să mai spun despre ea. Îmi place comportamentul ei, felul cum vorbeşte şi cum acționează. Pur şi simplu o ador.


3.Jules (Julie) Jacobson - Interesanții de Meg Wolitzer

Hmm, Jules. Îmi place foarte mult că a ştiut să se integreze printre nişte adolescenți necunoscuți şi că a încercat mereu lucruri noi *chiar şi la 40 de ani*. Îmi place faptul că a ştiut să-şi țină prietenii aproape şi că, în lipsa banilor, a frumuseții şi a talentului, s-a descurcat. A compensat totul prin comportamentul ei amuzant. E genul de prietenă pe care aş vrea să o am pentru toată viața.


4. Layken - Slam, din dragoste pentru Layken de Colleen Hoover

Păi, îmi place de ea pentru că, în pofida greutăților pe care le îndură *mama ei e pe moarte, trebuie să aibă grijă de fratele ei* are mereu o speranță. Vrea să găsească un răspuns la orice întrebare şi o rezolvare la orice problemă. Nu am cuvinte să descriu cât de minunată este. Pur şi simplu o ador.


5. Annabel Greene - Ascultă-ți inima de Sarah Dessen 

În ciuda faptului că e bogată, Annabel nu se comportă ca restul bogătanelor.
Îmi place la ea că este foarte sensibilă, dar nu o arată. A avut parte numai de prieteni falşi, dar a ştiut cum să se descurce, indiferent de situație.
O admir foarte tare pentru că a avut curajul să iasă din cochilia ei, şi a început să vadă viața cu alți ochi.


Cam atât cu top-ul. Îmi pare rău că nu am mai postat atât de des, dar am avut treabă şi nu am avut nici inspirație😂.
Vă mulțumesc dacă ați citit până aici şi nu uitați să lăsați o reacție şi să vă abonați!!💕

-Iulia

Comentarii

Postări populare