POZELE MELE CU CĂRȚI

Cred că toți cititorii au făcut măcar o dată o poză unei cărți. Eu una am început să fac poze cărților de ceva timp şi am descoperit că îmi place foarte mult. Pe parcurs am evoluat şi pozele mele au început să fie din ce în ce mai bune, aşa că vreau să vă împărtășesc şi vouă câteva poze pe care le-am făcut! 



O să încerc să pun pozele pe vechime, ca să zic aşa. Cele mai recente primele, iar după cele mai vechi. Enjoy!💕














Consider că astea sunt cu mult mai bune decât cele pe care le veți vedea mai jos.=)) 











Astea sunt okay, dar nu sunt chiar foarte bune după părerea mea.⬆








Şiii, astea sunt mult mai naşpa⬆=)))
Să continuăm.




Astea nu sunt prea rele, cred...⬆=)))











Astea..sunt okay.⬆










Şiiii, astea au fost ultimele.⬆ Sunt primele mele poze "artistice" cu cărți.=))) 



Dap, cam astea au fost pozele. Sper că v-a plăcut articolul. Voi aveți poze cu cărți? 
Vă mulțumesc dacă ați citit până aici şi nu uitați să lăsați o reacție, un comentariu şi să vă abonați.💕


-Iulia

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare