RECENZIE: "DACĂ TE-AŞ GĂSI" DE GAYLE FORMAN

Din câte am auzit, volumul al doilea din "Dacă aş rămâne" nu se găseşte în magazine online sau în librării, aşa că m-am gândit să fac o recenzie ca să vă faceți o idee despre cum e, chiar dacă n-ați citit-o.



Să începem! =)






Titlu original: Where She Went
Autor: Gayle Forman
Anul apariției: 2017
Editura: RAO (în curs de apariție)



Descriere:



Au trecut câţiva ani de când Mia şi Adam, protagoniştii volumului ”Dacă aş rămâne”, trăiesc departe unul de celălalt. Carierele lor au înflorit, însă amintirea poveştii de dragoste trăite la numai 17 ani i-a marcat. Când soarta îi aduce împreună la New York pentru o singură noapte, Mia şi Adam descoperă din nou bucuria de a fi alături unul de celălalt. O poveste sfâşietoare despre iubire, regăsire şi alegeri imposibile, într-o continuare a unui roman care i-a încântat pe cititorii de pretutindeni.

 ”Dacă te-aş găsi este un roman perfect! Poate chiar mai bun decât Dacă aş rămâne. Povestea se leagă şi conduce spre finalul care oferă răspunsuri la multe întrebări.“ - The Guardian



Părere personală: 


Sincer, mi s-a părut puțin mai bună decât primul volum, iar povestea e mai interesantă pentru că este din perspectiva lui Adam.
Cartea asta îți dă răspunsurile la toate întrebările pe care le-ai avut în legătură cu primul volum.
După ce am terminat "Dacă aş rămâne", m-am gândit de atâtea ori ce se va întâmpla dacă Adam şi Mia vor rămâne împreună şi cum îşi va continua Mia viața după ce a rămas fără părinți şi fără frate, iar în "Dacă te-aş găsi" mi s-a lămurit tot. 
Nu pot să intru în detalii prea mult pentru că ar însemna să va stric pofta de a citi cartea asta şi nu vreau asta. =)) Ştiu că momentan nu e disponibilă pe niciun site/ în nicio librărie, dar când va apărea vă recomand cu drag să o citiți pentru că este minunată! 


Țin să menționez *pentru că m-au întrebat şi alții* că am cumpărat-o de la un OMV cu 29 lei. =)



Vă mulțumesc dacă ați citit până aici şi nu uitați să lăsați o reacție, un comentariu şi să vă abonați!💕


-Iulia



Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare