THE FLOWER BOOK TAG

Heyaa! =))
Azi m-am gândit să fac un tag, iar, avand in vedere că nu am mai făcut aşa ceva, nu prea ştiu cum se procedează. Am preluat tag-ul ăsta de la Vloggerița "Daria Prietena cu cartile". Mi s-a părut interesant aşa că am zis să-l fac şi eu. Enjoy!



Cerintele tag-ului: 

1.Ghiocel : O carte ce are ca protagonist/ă un personaj blând şi iubitor.


Am ales "Sub aceeasi stea" de John Green pentru că mi se pare că Hazel, personajul principal, este un personaj care se încadrează perfect.

2.Păpădie: O carte pe care o întâlneşti peste tot.


Am ales "Fangirl" de Rainbow Rowell pentru că eu una o văd mereu peste tot. =))

3.Violete : O carte cu o aromă literară (mesaj) deosebită.


Am ales "Toate acele locuri minunate" de Jennifer Niven pentru că....ă...nu ştiu, mi se pare diferită de alte cărți şi cred că are un mesaj puternic. 

4.Toporaş : O carte cu un titlu inspaimantător ce s-a dovedit diferită.


Umm, aici nu am prea ştiut ce să aleg pentru că nu cred că am citit o carte cu un titlu înspăimântător, dar totuşi am ales "Magonia" de Maria Dahvana Headley, cu toate că nu consider că titlul este cine stie ce înspăimântator. 

5.Gura-Leului: O carte cu un nume ciudat.


Aici n-a fost chiar aşa de greu să aleg pentru că am 2 cărți în bibliotecă cu nume ciudate *una fiind Magonia, pe care am ales-o mai sus*. 
Am ales "Belzhar" de Meg Wolitzer pentru că..nu stiu..numele e ciudat. =)))

6. Floare - de - nu- ma -uita : O poveste ce ifi va ramane in suflet pentru mult timp.


Vaii, a fost greu să ma hotărăsc ce să aleg aici, dar până la urmă am reuşit. Am ales "Dacă aş rămâne" de Gayle Forman pentru că iubesc cartea asta.
 
7.Cerecelusi: O serie
 cu peste 4 carti.

Încă n-am citit-o dar o am în bibliotecă, sper că se pune.
Am ales seria "Instrumente mortale" de Cassandra Clare.

8.Trandafir: O carte pe care toata lumea o iubeste.

Meh, nu ştiu dacă toată lumea o iubeşte, dar ştiu mulți oameni cărora le place. 
Am ales "Slam-Din dragoste pentru Layken". 


Yayy, am făcut un tag! Sunt entuziasmata pentru că n-am mai facut asa ceva pana acum. =)) 
Ne vedem data viitoare! Va iubesc şi vă mulțumesc că mă urmăriți!💕


-Iulia

Comentarii

Postări populare