INTERVIU CU LEILA SANDRA COROIAN

Salut, bookslovers! Întâi de toate, vreau să vă spun că de mult timp îmi doream un interviu cu ea, dar na, n-am avut tupeu s-o întreb.=)))
Mulțumesc mult, Leila, că ai acordat câteva minute bune să răspunzi la întrebările mele! Eşti o persoană minunată, sincer.
Enjoy!



1.Te-ai gândit vreodată să te ascunzi în spatele unui pseudonim?

Da! Si chiar am unul :))) dar nu l-am folosit niciodata.

2. Scrisul te epuizează sau te energizează?

Depinde. Stii, cine iti spune ca "vai cat e de mirifc sa scrii" te minte. Ori nu a scris in viata lui ori nu stie ce presupune. In majoritatea timpului si asta cred ca e general valabil te confrunti cu reactii de genu: OMG cat mai am de scris!!!!, Nu am chef sa scriu acum, dar trebuie!!!, Ha! Am scris o fraza ( in 3 ore ) si tot asa. In mare, e epuizant, dar frumos.


3. De când ai devenit un autor oficial, ca să spun asa, te-ai împrietenit si cu alți autori? Dacă da, cu câți dintre ei  ții legătura şi în prezent?

Clar ca odata intrata in aceasta "lume" am reusit sa cunosc nenumarati scriitori si cativa autori geniali. Pe unii ii am mereu aproape, cu care vorbesc zilnic, cu altii doar ne stim si atat :)

4. Faptul că ai început să scrii are legatură cu o întâmplare din trecut care te-a facut să vrei să le arăți tuturor cine eşti sau pur şi simplu asta simți că trebuie să faci?

Nu mi-am dorit niciodata sa demonstrez cine sunt. Am inceput sa scriu din cauza imaginatiei bogate care nu ma lasa in pace in general. I.R.En. in schimb... de fapt, prin I.R.En. am vrut sa arat lumii de ce sunt in stare, sa demonstez ca pot si ca merita sa imi fie citita munca. Atat, doar I.R.En. a fost un fel de demonstratie personala, in rest scriu din cauza imaginatie, din pasiune si pentru ca iubesc sa fac asta.


5. Dacă nu ai fi scris, ce altceva ți-ar fi plăcut să faci?

Nu cred ca nu as fi scris indiferent de situatie. Face parte din mine... sincer nu stiu cum sa-ti raspund la intrebarea aceasta pentru ca ma fascineaza atat de multe lucruri... sau... poate ca ar fi un raspuns. Mi-ar fi placut sa studiez si sa iau licenta de pilot de avioane ^_^


6. Care a fost cea mai grea scenă pe care a trebuit s-o scrii şi de ce?

Nu stiu, sincer... n-as putea spune ca mi s-a parut greu de scris vreo scena pentru ca nu au fost gandite dinainte. Actiunea, povestea ia fiinta in timp ce scriu. Nu am niciun plan de obicei, nu stiu ce urmeaza sa se intample sau de ce. Ma las pe mana personajelor ca sa zic asa si vad pe parcurs unde ma duc.


7. Te simți vinovată când nu ai inspirație?

Inspiratie am mereu, cu cheful si starea stau mai prost. Daca nu am starea necesara sau chef... degeaba exista inspiratie. Ma simt vinovata ca nu scriu la fel de mult pe cat as vrea...


8. Cam câte ore pe zi le petreci scriind?

La mine din pacate nu se aplica asta. Scriu cand am timp, starea necesara si chef. Poate intr-o zi scriu 14 ore, poate 3 saptamani 2 luni nu scriu nimic... e relativa chestia.


9. Câte manuscrise nefinalizate ai în prezent?

Cateva! S-au adunat de-a lungul timpului si inca se aduna, nu pot da un numar exact, am multe lucrari incepute si nefinalizate.


10. Şi, ultima intrebare: 
Cum alegi numele personajelor tale?

Caut sa fie diferite, unice daca e posibil. Ori le inventez ori le caut in culturi mai putin explorate de noi, cei din Romania.


Sper că v-a plăcut interviul, dragilor! Nu uitați să lăsați o reacție şi să vă abonați la blog. Să-mi spuneți cu ce autor ați mai vrea un interviu, şi o să mă străduiesc să-l obțin! Pe data viitoare! 💕

-Iulia

Comentarii

Postări populare