INTERVIU CU ROXANA ANAMARIA ZELDEA

Saluut! Am văzut că v-a plăcut interviul cu Leila Sandra Coroian şi că mi-ați sugerat să mai fac interviuri pe viitor, aşa că here I am. Întâi de toate, vreau să-i mulțumesc unei doamne super drăguțe care a acceptat cu drag să-mi răspundă la nişte întrebări, şi anume autoarea romanului "Colecționarul": Roxana Anamaria Zeldea. 


  



Enjoy!



Ascultați muzică în timp ce scrieți?

Da, de multe ori melodia însăşi mă inspiră. Colecționarul, de exemplu, a fost scris ascultând Metallica, Jace Everett, Emeric Imre, Guns N'Roses, Jon Bom Jovi...


Aveți un program de scris, sau scrieți când aveți starea necesară? 

Program de scris nu pot avea, eu dincolo de orice sunt mamă. În schimb, îmi păstrez ideile şi scriu dimineața la cafea (este deja un fel de ritual), atunci când sunt în drum spre serviciu, în pauze sau oricând găsesc câteva clipe pe care mi le pot dedica.

Dacă ați putea alege între o seară de vineri petrecută citind sau o petrecere, ce ați alege?

Depinde de stare. 


Aveți autori care vă inspiră? 

Am autori preferați, dar nu mă inspiră. La mine inspirația poate veni de la o simplă imagine, o melodie, un peisaj, o adiere a vântului, sunetul ploii, o stare de spirit sau pur şi simplu...


 Vă place să ronțăiți ceva în timp ce scrieți/citiți? 

Nu, cel mult beau cafea.


 Ce sfat le-ați da altor scriitori care sunt la început de drum? 

Să aibă încredere în ei.


 Dacă ați putea să schimbați ceva intr-o carte deja publicată de dumneavoastră, ați face-o? Dacă da, ce ați vrea să schimbați?

Aş schimba finalul romanului Peisaj interior.


 Ați crezut vreodată că veți ajunge o autoare? 

Da, de mică. Am început cu rime puerile, apoi în adolescență am făcut cunoştință cu poezia romantică, ulterior cu proza poetică. Primul volum de proză scurtă 'Suflet de salcâm' a fost publicat când aveam 18 ani. La 22 de ani ai mei a fost publicat romanul Peisaj interior. Am continuat apoi cu poezie pe care încă nu am ajuns să o public şi o lucrare despre imaginea mentală, tot nepublicată încă. Însă, nu m-am gândit că voi ajunge să fiu autoarea Colecționarului, acest domn genial, extremist, irezistibil, captivant, amuzant, nemernic şi sensibil (conform cititorilor săi), deja considerat o existență de către cei mai mulți dintre cititorii lui. El a sosit în mintea surprinzător. Îi mulțumesc pentru asta!


Vă place să citiți recenziile cărților dumneavoastră?

Bineînțeles, orice feedback e constructiv.


Sper că v-a plăcut interviul, dragilor!  Dacă mai doriți cu altcineva, nu ezitați să-mi spuneți.💕


-Iulia

Comentarii

Postări populare