RECENZIE: "NĂSCUTĂ DIN FUM ŞI OS" DE LAINI TAYLOR

Salut, bookslovers! Am citit NFO acum ceva timp şi am început să mă simt prost pentru că nu i-am făcut încă o recenzie, aşa că am zis să nu mai amân şi s-o fac astăzi. Dacă iese, bine, dacă nu, iarăşi bine. :)))))
Enjoy!



Titlu original: Daughter of Smoke and Bone
Autor: Laini Taylor
Anul apariției: 2016
Editura: EPICWAVE


Descriere: 


Pe intreg pamantul, urme negre de maini, imprimate cu foc, apar pe mai multe porti. Sunt ale unor creaturi straine, inaripate, care s-au strecurat in aceasta lume printr-o despicatura din cer.
Intr-o dugheana veche si intunecata, proviziile de dinti omenesti ale unui diavol scad periculos. Iar pe stradutele intortocheate, intunecate si misterioase ale Pragai, o tanara eleva de la Liceul de Arta e pe cale sa fie prinsa intr-un crancen razboi coborat din alta lume. 
Ea este Karou. Isi umple caietele de schite cu portrete de monstri, care poate ca sunt sau nu sunt adevarati. Obisnuieste sa dispara in mod misterios pentru a indeplini unele „comisioane”; vorbeste multe limbi – nu toate omenesti, iar parul ei, de un albastru aprins, chiar asa ii creste. Oare cine este ea? Intrebarea aceasta nu-i da pace, dar tocmai este pe cale sa afle raspunsul.
Cand unul dintre straini – frumosul Akiva, chinuit de amintiri intunecate – da cu ochii de ea, pe o alee din Marrakech, rezultatul este sange si explozie de lumina astrala, secrete dezvaluite si o dragoste cum numai in stele poate fi scrisa, ale carei radacini sunt adanc implantate intr-un trecut nemilos si dureros. Va ajunge, oare, Karou sa regrete c-a aflat adevarul despre ea insasi?


Părere personală: 

Wow! Nici nu ştiu cu ce să-ncep. Ştiți momentul ăla când cineva te pune să descrii o carte superbă, iar tu pur şi simplu rămâi fără cuvinte? Mdap, exact aşa sunt eu acum. 

Cartea asta e  G E N I A L Ă, dar trebuie să te înarmezi cu multă răbdare ca s-o citeşti. Primele 50 de pagini m-au bulversat. Nu înțelegeam mai nimic. :)) *bine, poate înfloresc şi eu un pic pe aici*
Şi după a intrat Akiva în poveste şi parcă totul a devenit mai interesant. Am devorat cartea, practic. Când erau scene cu ei doi, parcă îmi lua cartea foc la cât de repede dădeam paginile. Relația dintre Karou şi Akiva nu poate fi descrisă.  Este pur şi simplu....INCENDIARĂ! :))) 
Ca să vă faceți o părere despre carte, vă voi lăsa mai jos nişte citate super drăguțe:






Şiiii, nişte poze superbe: 






















Sper că v-a plăcut recenzia, dragilor! Îmi pare rău că e super scurtă. Ne vedem data viitoare! 💕


-Iulia

Comentarii

Postări populare