RECOMANDĂRI DE CĂRȚI DE LA VOI #2

Saluut! Astăzi am revenit cu "Recomandări de cărți de la voi". După cum am spus, au fost multe comentarii şi de aceea am zis să fac 2 articole. Să începem!



Cami Ami

Seria Academia Vampirilor ,Seria Cantec de gheata si foc,Trilogia Dispozitive Infernale,Elias si spioana carturarilor & Aristotel si Dante descopera secretele universului :)

*Aici mai este o persoană, şi anume Oana Teodora, dar nu pot s-o pun deoarece a dat numai link-uri :)* 


Ruxandra Dinu

Ceva de Cassandra Clare neaparaaaat💙 trilogia Dispozitive infernale 💙💙💙


Leila Sandra Coroian 

La multi ani de pe acum little one <3 si eu iti recomand: Nebunul Alb - Allex Trusca pe partea de Fantasy, I.R.En. si Aviatoarea pe partea de SF, Norse Mythology - Neil Gaiman :)


Alina Maria

La multi ani mai devreme. Recomand I.R.En pt SF si orice de Gaiman ori Razboiul lumilor de H.G Wells. Pe drama imi permit    sa ti recomand chiar romanul meu Ziua în care am învățat să zbor. Ori M am hotarat sa devin prost ori Procesul de Kafka care i un fel de drama suprarealista.


Alexandru Trusca

Am terminat si eu azi "Ziua in care am invatat sa zbor". Desi sunt fan fantasy, cartea asta mi s-a părut super, o recomand..


Ionela Ciornei

I.R.En. - merită din plin 😍 și Aviatoarea,scrise de iubita mea Sandra ❤ Pur și simplu te îndrăgostești de felul ei de a scrie 😄 
Îți mai recomand Ephialte(nu am citit-o încă) și Nu te împiedica de mine,te implor 🙈


Lily Emeraude

The sun also rises -- Ernest Hemingway, The catcher in the rye -- J.D. Salinger, Emma -- Jane Austen, The perks of being a wallflower -- Stephen Chobsky, By the river Piedra I sat down and wept -- Paulo Coelho.


Andra Dragomir

Fantasy: Stăpânul Inelelor, Hobbitul, Elias și spioana cărturarilor, Trei coroane întunecate❤


Sabina Iulia Volintiru

Tot ce scoate librex :))


Cristina Boncea 

inAlta Iubire de Flavius Simion


Maria Danciu

SF? hmm... Star Wars !



Sper că v-a plăcut articolul, dragilor! Pe data viitoare! 💕

-Iulia

Comentarii

Postări populare