THE PRECIOUS STONES BOOK TAG (ORIGINAL BY BOOKS&ME)

Doamne ce idee minunată mi-a venit! :))
Deci, stăteam eu frumos şi mă uitam pe nişte pagini cu DIY-uri şi am văzut o chestie despre cum se fac diamantele şi BUM!! Mi-a venit ideea asta genială. După cum puteți observa din titlu, astăzi facem The Precious Stones Book Tag.

OBLIGATORIU:
Ideea asta este originală, aşa că dacă vrea şi altcineva să facă acest tag, să menționeze sursa (+link la blog-ul meu). :)



1. Ametist: O carte care te-a făcut sa fii mai optimist/ă.



"Cartea Memoriei" de Lara Avery. De ce? Habar nu am. Pur şi simplu mi-a transmis aşa un vibe bun şi m-a făcut să mă simt de parcă nimic nu mă putea opri în momentul în care citeam. M-a învățat că (,) chiar dacă ai o boală, tot poți trăi o viață minunată.
*Poate unora li se va părea stupid, dar nu ştiu, eu aşa m-am simțit. :)"


2. Smarald: O carte care îți inspiră iubire pură.



Clar "Divergent" de Veronica Roth. Mi se pare că relația dintre Tris şi Tobias este *era* atât de minunată şi de naturală şi de PURĂ. Nu o să zic mai mult. Cei care au citit trilogia probabil că o să înțeleagă ce prostii spun eu pe aici. :)))


3. Rubin: O carte în care protagonistul este generos.



Ăăă...nu e chiar protagonistul, dar e unul dintre personajele principale. O să spun "Fangirl" de Rainbow Rowell. Dupa cum ştiți daca ați citit cartea, Levi este un personaj suuupeer generos.


4. Safir: Cea mai lungă carte pe care ai citit-o.



Spre ruşinea mea....cea mai lungă carte citită de mine este "Interesanții" de Meg Wolitzer de 600 şi ceva de pagini. Sper să citesc cărți mult mai mari pe viitor.


5. Tanzanit: O carte în care acțiunea se petrece iarna.



"If I Stay" de Gayle Forman, care e şi printre preferatele mele!



Dragilor, sper că v-a plăcut tag-ul! Îmi pare rău dacă cerințele vi s-au părut stupide. Asta e! :)))
Nu uitați să lăsați o reacție şi să vă abonați! 💕


-Iulia

Comentarii

Postări populare