THE SOCIAL MEDIA BOOK TAG

I'M BACK!! Astăzi facem The Social Media Book Tag.
Am preluat tag-ul de pe un blog, şi anume The Emotional Life Of Books pentru că e super drăguța ideea şi de ce nu?=)) 
Enjoy!




Twitter:
Cea mai scurtă carte preferată a ta. 


Hm. Cred că ar fi "Dacă aş rămâne" de Gayle Forman, pentru că o ador chiar dacă e scurtă. 


Facebook: O carte pe care toata lumea te-a presat s-o citeşti. 



Clar "Divergent" de Veronica Roth! Până şi o profesoară de la şcoală îmi tot spunea să-mi cumpăr seria. =)) 


Tumblr: O carte pe care ai citit-o înainte să devină cool.




Ăăă....cred ca "Dacă te-aş găsi" de Gayle Forman s-ar pune aici, pentru că am citit-o înainte să fie disponibilă în magazinele online şi să fie cunoscută şi "cool". 


Instagram: O carte care a fost atât de frumoasă încât a trebuit să pui o poză cu ea pe Instagram.




Nu am Instagram, deci nu prea ştiu ce să zic aici... Am pus pe Facebook poze cu cărți, dar au fost mai multe.=)) 


Youtube: O carte pe care ți-ai dori-o ecranizată. 




Cu siguranță "Magonia" de Maria Dahvana Headley. Mi-a plăcut foarte mult şi mi-aş dori să văd cum ar arăta personajele şi cum ar fi corăbiile din cer.


Sper că v-a plăcut, dragilor! Lăsați în comentarii despre ce ați vrea să scriu în următorul articol! 💕
O să provoc şi blog-ul MidraBook's Blog să facă acest tag şi chiar sunt curioasă dacă îl va face. =))


-Iulia

Comentarii

Postări populare