4 METODE DE A IEŞI DIN READING SLUMP

Ți s-a dus toată pofta de citit? Nu mai găseşti nicio carte care să te încânte? Atunci eşti pe site-ul potrivit, pentru că îți voi arăta cum să scapi de "boala" asta, numită şi reading slump. 
Ştiu că au fost multe articole pe tema asta, dar sper să vă ajute şi sfaturile mele.




1. Păcăleşte-ți creierul. 

First of all, trebuie să te convingi pe tine însuți că respectiva carte o să-ți placă. Citeşte descrierea cărții de 100 de ori dacă e nevoie, până o să ți se pară tentantă. Dacă nici aşa nu merge, atunci înseamnă că trebuie să mai schimbi genul cărților. Dacă îți place Fantasy, dă-o şi tu pe ceva inspirat din realitate. Ieşi din zona ta de confort!




2. Ieşi afară şi citeşte. 

Chiar dacă nu ai chef să ieşi afară eu zic s-o faci. În timp ce scriu articolul ăsta eu stau pe scară, afară (şi eu eram chiar în writing slump) şi pot să spun că ajută foarte mult. De când am început să citesc, observ mult mai multe detalii decât înainte, şi nu cred că-s singura, aşa că du-te afară şi pur şi simplu uită-te la pomi, la vrăbiuțe, la nori. Stai cu câinele/pisica ta dacă ai una.
Apoi ia-ți o carte şi începe să citeşti puțin câte puțin. Pe mine una chiar mă ajută asta. Şi e chiar relaxant!




3. Scrie un articol despre reading slump. 

Ei bine, o suna ciudat, dar chiar ajută. :)))
E gen: În momentul în care vorbeşti despre problema ta, atunci se rezolvă.
Dacă scrii despre reading slump automat îți vine pofta de citit. Bine, mie aşa mi s-a întâmplat, nu zic c-o să funcționeze la toată planeta.




4. Citeşte recenzii despre cartea respectivă. 


Când cineva laudă foarte mult o carte îți vine şi ție pofta s-o citeşti, aşa că încearcă asta, pentru că n-ai nimic de pierdut! 




That's it! Sper că v-a plăcut articolul, dragilor. Pe data viitoare! 💕


-Iulia

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare