INTERVIU CU CORINA CINDEA

Un alt interviu, o altă persoană minunată! 
Mulțumesc, doamna Corina Cindea, pentru că ați acceptat cu drag să-mi răspundeți la întrebări! 💕
Nu ezitați să-mi spuneți cu cine vreți interviu data viitoare. :D
Enjoy! 




1. Dintre toate cărțile publicate de dumneavoastră, ați dori să schimbați ceva la una? Dacă da, ce anume? 

Nu îmi doresc să schimb nimic la niciuna dintre cărțile publicate până acum. 

2. Cum țineți în echilibru şi scrisul şi alte activități? 

La început, mi-a fost mai greu să mă împart între scris și restul activităților mele, dar am găsit până la urmă un fel de echilibru și acum îmi este mai ușor. Mi-am făcut un fel de program zilnic și am ajutor și susținere din partea familiei.

3. De ce ați început să scrieți? Există vreun motiv anume sau o faceți din plăcere? 

De ce? Asta m-am întrebat și eu uneori. Nu mi-am dorit niciodată să scriu, nu a fost un vis ascuns și nici nu mi-am imaginat vreodată că o s-o fac. Am fost doar o cititoare pasionată și atât. Apoi, într-o seară, mi-a venit ideea unei povești, Destine împletite, și mi-am spus să încerc. Nu aveam nici cea mai mică idee unde o să mă ducă! Scrisul a devenit o pasiune și nu cred că aș putea rezista să stau prea mult fără să scriu.

4. Aveți un program de scris? 

În general, da. Am încercat să fac în așa fel încât să scriu puțin în fiecare zi, de obicei după ora zece seara. Este ora la care mă așez liniștită în fața calculatorului și am timp să scriu. 

5. La Triplu H, ați avut ideea în minte (începutul, finalul, etc.) de la început sau ați scris totul pe parcurs?

Nu mă apuc să scriu o carte până nu am deja trasată în minte povestea. Bineînțeles că mai suferă modificări pe parcurs, dar ideile principale rămân aceleași. Așa a fost și la Triplu H. Mi-am imaginat-o ca pe o triplă poveste de dragoste și a ieșit o comedie romantică. Volumul doi, însă, nu a fost ceva prevăzut și ideile pentru el au apărut doar ca urmare a multelor mesaje de la cititori prin care cereau o continuare. Recunosc că mă atașasem și eu extrem de mult de personajele primului volum și, treptat, a prins contur și continuarea.

6. Dacă ați putea alege între scris sau citit, ce ați alege? 

Este o alegere pe care rebuie să o fac zilnic. Scrisul îmi ocupă aproape tot timpul liber pe care îl am, în detrimentul cititului. Cumpăr cărți în același ritm cum o făceam și înainte, doar că nu mai reușesc să le citesc la fel de repede și sufăr din cauza asta.

7. Ați crezut vreodată că veți deveni o autoare de succes?

Nu știu dacă mă pot numi o autoare de succes, prefer să mă gândesc la mine ca la un autor amator și ae6tât. Scriu din plăcere și nu am crezut că o să ajung vreodată să public ceva. 

8. V-a fost frică să vă publicați creațiile? 

Cred că fiecare autor se teme de modul în care îi va fi percepută cartea. Poate teamă este prea mult spus, dar emoție există cu siguranță. Cărțile pe care le scriem sunt, într-un fel, copiii noștri de suflet și este normal să avem emoții din cauza lor.

9. Ce sfat le dați scriitorilor cărora le e frică să-şi publice cărțile?

Să lase toate temerile deoparte și să încerce. Să aibă încredere în ei și în munca lor.


Încă o dată, îi mulțumesc din suflet doamnei Corina pentru aceste răspunsuri minunate. Pe data viitoare! 💕


-Iulia

Comentarii

Postări populare