THE SLIME BOOK TAG (ORIGINAL BY BOOKS&ME)

Saluut! Scuze că n-am mai postat. După cum ştiți, dacă mă urmăriți şi pe facebook (pagina aici), n-am prea avut chef de nimic cu căldura asta. (De parcă a avut cineva) 
Anyways, astăzi facem un tag!
Menționez că acest tag este original şi daca vrea cineva îl poate prelua. Tot ce vreau să faceți e să spuneți sursa! Mulțumesc mult! 
Enjoy! 



1. Jiggly Slime- O carte care te-a bulversat.

Ooohhh, Interesanții de Meg Wolitzer. Nu ştiu dacă vouă, celor care ați citit-o, vi s-a părut aşa, dar pe mine chiar m-a bulversat puțin. Am citit-o acum mult timp, dar parcă țin minte că era o ciorbă totală. În 2 capitole vorbea de trecut şi de enşpe mii de prieteni *la care de abia dacă le-am reținut numele*, în alte 2 capitole vorbea de prezent şi de alte 70 de mii de rude şi copii şi prieteni etc.


2. Iceberg Slime- O carte cu supracopertă.

Păi cam toate cărțile mele de la editura Trei au supracoperți, din câte țin minte. Şi am vreo 7. :))


3. Floam Slime- O carte pe care vrei s-o reciteşti cândva.

Cred că I.R.En de Sandra Coroian, pentru că mi-a plăcut super mult. ^-^


4. Clear Slime- O carte în care sè vorbeşte fără perdea.

Nu am avut ocazia să citesc o carte de genul până acum, şi nici nu vreau. Părerea mea este că dacă un autor vorbeşte în halul ăsta, atunci nu se respectă pe el însuşi.


5. Rainbow Slime- Cea mai colorată carte din biblioteca ta.

Cred că Eleanor&Park de Rainbow Rowell (Haha. Rainbow Slime-Rainbow Rowell. ^•^). Ce-i drept, în biblioteca mea predomină culoarea negru, aşa că...


6. Bubblegum Slime- O carte în care protagonistul mânca mereu gumă.

Uhhh. Ştiu sigur că aveam o carte care se încadra aici, dar nu-mi aduc aminte de ea în acest moment.


7. Glow in the dark Slime- O carte pe care ai terminat-o noaptea.

Şi încă câte. :)))


8. Edible Slime- O carte la care ai ronțait ceva de mâncare.

Ă, la aproape toate? :))

9. Holographic Slime- O carte care te-a făcut mai optimist/ă.

Cartea memoriei de Lara Avery.

10. Galaxy Slime- O carte în care se vorbeşte despre o altă lume.

Magonia de Maria Dahvana Headley.


That's it! Sper că v-a plăcut. Dacă vreți partea a doua lăsați un comentariu şi nu uitați de reacții. 💕


-Iulia

Comentarii

Postări populare