TOP 5 CĂRȚI MUST READ PENTRU VARA ASTA

Saluuut!
Din cauza vremii caniculare, pofta de citit s-a cam risipit. Astăzi am revenit cu un top "incendiar" cu nişte cărți pe care nu le veți mai lăsa din mână până la final! Menționez că top-ul este din ce am citit eu şi probabil că mai sunt şi alte cărți de genul. 
Enjoy! 



1. I.R.En. de Sandra Coroian. 

O să vă captiveze în aşa hal, încât o să vă ia cartea foc la cât de repede veți da paginile. Okay, partea cu focul nu e adevărată, dar chiar o să adorați cartea asta. 
Eu, din cauza timpului care nu prea mi-a permis sa citesc, am terminat-o în 2 zile, că altfel, nici 1 zi nu-mi lua s-o citesc la cât de minunată este. 

♡♡♡♡


2. Născută din Fum şi Os de Laini Taylor. 

Nu ştiu cât de "veche" este cartea asta, dar, pe bune, trebuie s-o citiți. La început nu o să vă încânte foarte tare, dar vă asigur că veți regreta dacă veți renunța la ea. În momentul de față eu citesc volumul 2. Vi-o recomand cu drag! 

♡♡♡♡


3. Fangirl de Rainbow Rowell. 

Nu ştiu, mie una nu mi s-a părut că are mare legătură cu titlul. Adică da, ea e înnebunită după un personaj ficțional, dar mai mult a fost cartea despre adaptarea ei la facultate şi despre probleme ei cu oamenii decât despre cartea ei preferată. Mie aşa mi s-a părut. 
În orice caz, m-am regăsit super mult în cartea asta. Mă simțeam de parcă eu sunt Cath. :)) 

♡♡♡♡


4. Magonia de Maria Dahvana Headley. 

Uhh, am devorat cartea asta! M-a fascinat atât de tare, încât citeam şi la masă şi pe... *Shhh:)))))* 
Da, deci, e superbă. Finalul m-a dat peste cap. Pe bune, nu înțelegeam ce Dumnezeu tocmai am citit. Vă asigur că o să vă placă!!! 

♡♡♡♡


5. Cartea memoriei de Lara Avery. 

Cum am spus şi în recenzia cărții, pe care o găsiți aici, îmi place foarte mult ideea de carte-jurnal şi de aceea mi-am cumpărat-o. Nu prea am ce să zic, pentru că am spus cam tot în recenzie, deci vă invit să 
aruncați un ochi acolo. 

♡♡♡♡


Done! Dragilor, îmi pare rău că n-am mai postat atât de des. Am cam intrat în writing slump de la canicula asta. Vă pup! Pe data viitoare! 💕


-Iulia

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare