VIAȚA PRIN OCHII UNUI BOOKAHOLIC

Salut! Pentru că m-am plictisit şi pentru că aveam ideea asta în minte de vreo jumătate de lună, astăzi o să fac Viața prin ochii unui bookaholic. 
Nu cred că a mai făcut cineva asta, aşa că dacă vreți să faceți şi voi ceva de genul să îmi menționați blog-ul. Ah şi scuze că nu am mai postat, doar că am avut multe chestii de făcut şi bla bla bla..
Enjoy!



Când vede o pisică pe stradă:

Un om normal: Oh, uite, o pisică!

Un bookaholic: OMG! Seamănă cu pisica surorii mamei lui X din cartea X pe care a primit-o de la verişorul prietenei surorii ei!



Când bea ceai: 

Un om normal: *amestecă ceaiul şi bea*

Un bookaholic: *îşi ia cartea* Oh, ce poză artistică o să iasă!



Când plouă şi e afară: 

Un om normal: Of! Iar plouă...

Un bookaholic: Aleluia! Plouă! Vai, mă simt ca atunci când X şi X s-au sărutat în ploaie. Numai că eu n-am cu cine să mă sărut şi acum sunt fleaşcă. *se întoarce la cartea lui/ei*



Când se uită la un film: 

Un om normal: Îmi place filmul ăsta! Şi actorii sunt chiar buni.

Un bookaholic: Doamne, da-mi răbdare! X trebuia să aibă părul şaten, iar OH OH ce e asta?! Asta nu s-a întâmplat în carte!!!



Când vede o privelişte frumoasă: 

Un om normal: Wow, ce frumos! *face selfie*

Un bookaholic: Woah! *scoate cartea din geantă*
*face poze în toate pozițiile posibile*




That's it! Sper că v-a plăcut dragilor şi că v-am făcut să râdeți măcar puțin. Vă iubesc! Pe data viitoare! 💕




-Iulia

Comentarii

  1. Am facut si eu :)
    Merci mult de idee!E foarte okay.
    Uite link-ul: https://fanfantasysite.wordpress.com/2017/07/29/viata-prin-ochii-unui-bookaholic/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce frumos! Mă bucur că ți-a plăcut şi că ai făcut şi tu! ♡

      Ștergere
    2. Multumesc!Si eu ma bucur :) ♡
      Imi plac articolele originale(♡)si incerc sa fac si eu unele asemenea.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare