Beautiful Book Covers Book Tag

Hello, everyone! Ce? Credeați că am uitat de voi? Nah.
Scuzați-mi inactivitatea, dar pur și simplu nu am prea avut chef să scriu/citesc în ultimul timp. Daaaar, am trecut peste, așa că astăzi v-am pregătit un tag super drăguț.
Am fost tăguită (habar nu am cum ar trebui să scriu cuvântul ăsta haha) de către Andreea de la A'sBookShelf și am zis că astăzi este ziua perfectă pentru a-l face. Nu mă mai lungesc cu vorba (scrisul). Enjoy!



1. Alege cele mai frumoase 5 cărți din biblioteca ta.


-Scrisori de dragoste pentru cei plecați de Ava Dellaira




- Belzhar de Meg Wolitzer 





- Ascultă-ți inima de Sarah Dessen 





- Fata cu vise alb-negru de Andreea Russo





- Magonia de Maria Dahvana Headley






2. Alege o carte frumoasă care să reprezinte culoarea ta favorită 



Nu am o culoare favorită...ups. Totuși, o să aleg culoarea albastru și cred că cea mai potrivită carte pentru această culoare este Sub aceeași stea de John Green. 





3. Alege o carte frumoasă care reprezintă ultima ta culoare favorită.


Nu prea înțeleg la ce se referă prin ”ultima ta culoare favorită” așa că o să zic exact ca la nr. 2. 



4. Alege coperta clasică favorită.


Nu citesc cărți clasice, sorry. Totuși este o copertă care chiar mi-a atras atenția: 





5. Alege coperta ta favorită de la o carte pentru copii.


Okay, nu sunt sigură că este o carte pentru copii. Corectați-mă dacă greșesc. 




6. Cumperi de multe ori cărți numai pe baza frumuseții coperții?

Știu că nu ar trebui, dar DA. :( 



7. Care carte exemplifică cel mai bine ideea ta de carte bună?





Și cam ăsta a fost tag-ul. Nu uitați să aruncați un ochi și pe blog-ul Andreei, căci merită. Vă mulțumesc dacă ați citit până aici.

Vă invit să dați like și paginii cu același nume: Books&Me, unde puteți găsi multe concursuri și postări drăguțe. 
Pe data viitoare! 

-Iulia

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare