Book Haul

Salut, oameni buni! Astăzi v-am pregătit un haul, pentru că am mai adunat câteva cărți de care nu v-am spus. Enjoy!


1. "Hotarul" de Livia Furia



2. "Ceasurile" şi "Mâna ascunsă" de Agatha Christie 




3. "Amintiri din viitor" de Andreea Russo




4. "Casa păpuşilor" de M.J.Arlidge



5. "Dulcea uitare" de Jamie McGuire




6. "Absolut tot" de Nicola Yoon



7. "Elizabeth a dispărut" de Emma Healey



8. "Pecetea morții" de Veronica Roth



9. "Între pământ şi apă" de Raluca Andreea Chiper



10. "Dialoguri cu Sufletul" de Anida Lasto



11. "În umbra paşilor tăi" de Vitali Cipileaga




Cam astea au fost cărțile, dragilor. Câteva dintre ele le voi da la niște concursuri de activitate pe pagina mea. Dacă nu-mi știți pagina, atunci vă las link aici: https://www.facebook.com/booksandme20/
Sper că v-a plăcut articolul! Pe data viitoare!


-Iulia

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare