TOP 5 CĂRȚI PE CARE LE-AȘ LUA CU MINE ORIUNDE

Saluut! După cum se poate observa din titlu, astăzi facem ”Top 5 cărți pe care le-aș lua cu mine oriunde”. Enjoy!



1. I.R.En de Sandra Coroian

Probabil vă întrebați de ce aș lua cartea asta cu mine. Nu pot explica senzația pe care mi-a produs-o pe parcursul citirii sale, dar pot să spun, cu mâna pe inimă, că am adorat-o! Am citit-o în câteva ore. Mă simțeam de parcă misiunea MEA era să ies din I.R.En. Ca să nu mai spun de Jason...uh :)))
 Anyways, aș lua cartea asta cu mine peste tot și cred că aș reciti-o din 3 în 3 ore, dacă nu chiar mai puțin!



2. Fata cu vise alb-negru de Andreea Russo

Pe aceasta am citit-o în 2 ore, cred. Chiar dacă gramatica a fost cam...ugh, mi-a plăcut foarte mult. Aș fi vrut să fie mai groasă cartea, ca să am și eu ceva mai multicel de citit, dar cred că a fost de ajuns cât a fost. Mi-a plăcut foarte mult că m-a ținut în suspans. Nu prea știu cum să vă explic și să nu vă dau spoilere în același timp. Finalul, cel puțin, a fost minunat. Chiar nu mă așteptam la ce s-a întâmplat.



3. Fangirl de Rainbow Rowell

Scenele adorabile cu Cath și Levi îmi sunt de ajuns pentru a lua cartea asta cu mine oriunde. Efectiv am devorat cartea asta și când spuneam și eu: ”Gata, am terminat capitolul. Fac o pauză.”, fix atunci apărea Levi în peisaj. ”Hai că mai merge un capitol, că tot n-am ceva important de făcut” îmi spuneam. Și, cu toate că aveam MULTE lucruri importante de făcut, eu stăteam frumos în pat și citeam. :))



4.  Slam-Din dragoste pentru Layken de Colleen Hoover

Ugh, cartea asta...e superbă din toate punctele de vedere. Cred că o voi recitii în curând, deoarece mi-a plăcut la nebunie!
Cel mai mult mi-au plăcut poeziile. La început, sincer, mi s-au părut puțin stupide, dar după ce le-am recitit de câteva ori pot spune că îmi plac la nebunie. Sunt așa, meaningful!




5. Absolut Tot de Nicola Yoon

Chiar dacă am citit foarte puțin din ea (astăzi am început-o), simt deja că îmi este foarte dragă. Ieri am văzut filmul, deci știu cam despre ce este vorba. Nu voi scrie multe aici, deoarece aș vrea să îi fac o recenzie în curând!




Sper că v-a plăcut articolul, dragilor! Data viitoare cred că voi face recenzia cărții de la numărul 5 (am menționat asta deja, dar na)
Pe data viitoare! 

Pagina de Facebook: https://www.facebook.com/booksandme20/


-Iulia

Comentarii

  1. Slam. Din dragoste pentru Layken, una dintre favoritele mele. Sper să se traducă cât mai curând și celelalte cărți ale lui Colleen Hoover. ♥

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare