Halloween BookTag

Saluuut! Ştiu, ştiu...n-am mai postat de 2 luni (sau chiar mai mult). Eh, deja stiți de reading&writing slump-ul meu deci nu mai are rost să mă explic. Anyways, acum sunt aici şi sper să reuşesc să postez cât mai mult.
Am fost nominalizată de Ioana de la Din dragoste pentru cărți pentru tag-ul acesta şi chiar voiam să postez ceva doar ca nu ştiam ce aşa că m-am gândit că ar fi perfect să fac acest tag. Halloween fericit, apropo!




1. Sculptat de dovleci: Ce carte ti-a dat un exemplu, te-a format ca persoana? 



Asta este o întrebare chiar foarte bună şi care mi-a dat de gândit. Pe parcursul timpului m-am schimbat foarte mult, iar asta datorită cărților. Un exemplu ar fi "If I stay" de Gayle Forman (nu am habar de ce iubesc atât de mult cartea aceea, dar pur şi simplu o fac). 


2. Citești o carte de groază cu o zi de Halloween care se repetă la nesfârșit, iar la finalul lecturii afli că anul acesta în ziua sărbătorii vei păți la fel și tu. Ce ai face? 

În primul rând, m-aş speria ca naiba. 
 În al doilea rând, întrebarea m-a dus cu gândul la The Vampire Diaries când Bonnie şi Damon erau blocați în acea lume în care o zi se repeta la nesfârşit. Mdap, să lăsam serialele acum.
Ar fi nasol, sincer. Nu mi-ar plăcea deloc.

3. Dacă ai putea fi un personaj dintr-o carte legată de Halloween, ai vrea să fii victima sau vânătorul?


Um, cred că aş prefera să fiu victima. Habar nu am de ce, dar mi se pare mai interesant. Plus că de obicei povestea este din perspectiva victimei. :))



4. Este rândul tău să organizezi o petrecere de Halloween, iar pentru asta mai ai nevoie doar de un singur lucru: costumațiile. Vrei ca prietenii tăi să se bucure de petrecere, iar pentru asta ai nevoie de multă convingere. Ce carte de sezon ai folosi pentru petrecerea ta? Carte a căror personaje să poată fi interpretate de petrecăreți? Cum ai convinge prietenii să citească acea carte horror – știind că nu mulți apreciază genul acesta de romane? 

Nu prea ştiu ce să răspund aici, fiindcă nu mă prea pasionează acest gen. Nu am citit nimic horror până acum, dar pe viitor cred că voi încerca să citesc.

Totuşi..voi alege şi eu la fel ca Ioana, şi anume "Jurnalele Vampirilor", fiindcă eu când mă gândesc la Halloween mă gândesc numai la vampiri, vrăjitoare, vârcolaci, sirene etc.

5. O legendă urbana care te sperie cel mai mult? 


Nu ştiu. N-am mai citit legende sau chestii de genul de când eram în clasa a IV-a. 



6. Ce creatură supranaturală ai vrea să fii dacă ai avea posiblitatea asta doar în noaptea de Halloween?


Uhh, asta e o decizie super grea. Aș putea să fiu vampir, dar dacă ar fi pentru o singură noapte nu știu dacă ar merita toată durerea aceea (știți voi cum e cu transformarea aia, când totul se intensifică și etc.) sau aș putea să fiu vrăjitoare, dar, la fel, într-o singură noapte nu aș putea învăța toate vrăjile pe care le vreau eu. Vârcolac, sirenă și chestii de genul nu aș prea vrea..
Alegerea mea este vampir. Poate cu puțin noroc pot transforma și pe unul din prietenii mei, iar apoi ei mă transformă pe mine din nou. 


7. Dacă ai putea merge la colindat cu un autor, care ar fi acela?

Haha, asta e întrebarea mea. Păi..cred că aș merge la colindat cu Veronica Roth. În timp ce mergem din ușă în ușă aș putea s-o întreb ce a fost în capul ei când a făcut finalul seriei. 


8. Ce ecranizare a unei cărți horror ți-a plăcut mai mult decât cartea în sine?

Cum am mai spus, eu nu citesc cărți horror și chiar nu îmi pot aduce aminte acum care a fost ultimul film horror văzut de mine și dacă a fost sau nu bazat pe o carte. 


9. Ce carte ți-a făcut pielea de găina/te-a speriat foarte tare?

Toate acele locuri minunate” e prima carte care-mi vine în minte în momentul de față. Nu mi s-a făcut pielea de găină fiindcă mi-a fost frică, ci din cauza sentimentelor pe care mi le provoca aceasta la momentul citirii. Nu știu dacă are sens ce am spus. :))

10. Pumpkin Spiced Latte: Care e bautura/snack-ul tau preferat in timp ce citesti?

Nu prea mănânc sau beau în timp ce citesc, dar când o fac mănânc biscuiți sau beau ceai/suc.


Asta a fost tag-ul, dragii mei. Sper că v-a plăcut! Sunt conștientă că nu voi mai mai avea atâtea vizualizări pe câte aveam acum ceva timp, iar asta din cauză că n-am mai postat, dar sper că veți fi totuși încurajatori și veți lăsa comentarii și veți da share pe Facebook/alte rețele de socializare. Mulțumesc! Pe data viitoare! <3


Comentarii

Postări populare