Lucruri ciudate pe care le fac cititorii~Books&Me

Saluut, bookslovers! I'm still here! Credeați c-ați scăpat de mine?Haha, nope.
Anyways, săptămânile acestea am fost super ocupată și efectiv nu am avut timp nici să mănânc, însă astăzi mi-am impus să scriu acest articol ca să mă mai ”relaxez” puțin. Am văzut ideea asta într-un video de pe Facebook, dar nu mai știu cum se numea, din păcate! Astăzi o să fac ”Lucruri ciudate pe care le fac cititorii”. Enjoy! :)




 Mirositul cărților.



Deși noi, bookaholicii, iubim să facem asta și ni se pare un lucru total normal, alți oameni pot interpreta această acțiune ca fiind una super ciudată. Totuși, oricâte critici am primi, noi nu ne vom opri din mirosit cărțile, pentru că și deoarece este cea mai minunată senzație din lume.


 Râsul mult prea zgomotos în locuri publice atunci când ajungi la o parte amuzantă din carte.



Eh haide, nu îndrăzniți să-mi spuneți că n-ați pățit asta măcar o dată!
Stai frumos pe o bancă, în parc și dintr-o dată te-apucă un râs isteric din cauza a ceea ce a spus un personaj ficțional. Nu? Okay.


 Datul la ultima pagină ca să afli sfârșitul.




Nu mulți cititori fac asta, dar totuși sunt destui care o fac *eu am făcut-o doar de 2 ori, ups*.
Nu v-a tentat niciodată să aruncați un ochi pe ultima pagină să vedeți cum se termină?


 Colecționarea de hârtii, carduri, ambalaje, clame și chiar bani pentru momente de criză când nu ai semne de carte la îndemână. 




Că tot veni vorba de asta, care este cel mai ciudat și random obiect pe care l-ați folosit pe post de semn de carte?
Eu cred că am folosit odată niște absorbante *shht, rămâne doar între noi*. NU AVEAM CE SĂ PUN, DON'T JUDGE ME!


 Plângând că nu ai nimic ce să citești, dar în spatele tău e o bibliotecă plină cu cărți care de abia așteaptă să fie citite. 



Să fim serioși...cred că toți cititorii au făcut și fac încă asta. La fel cum fac unele fete când n-au cu ce să se-mbrace, având însă un ditamai dulapul plin cu haine lângă ele și cum fac unii băieți când nu au ce să se joace, având însă n-șpe mii de jocuri video. Eh, v-ați prins voi.


Cititul până la 3-4 dimineața, ca a doua zi să te plângi că ești obosit. 



Nu știu de voi, însă eu de când a început școala nu mă mai pot culca așa târziu, dar de-ar știi mama ce făceam eu vara la 3 dimineața în loc să dorm...ups.


Anularea altor planuri doar fiindcă vrei să citești. 




Mai are rost să spun ceva aici? :))


Mdap, cam ăsta a fost articolul, dragilor! Sper că v-a plăcut! Pe data viitoare! :)



Comentarii

Postări populare